No niin juhannusaatto on päässyt alkamaan. Koivut on haettu isännän kanssa jo aamulla ja komeasti koristavat nyt pihaa. Ilma on suurinpiirtein samanlaista kuin eilen. Olisi kyllä vähä lämpimempää saanut olla, mutta kyllä tämäkin kelpaa. Eipähän ole sama tilanne kuin Itä-Suomessa, siellä on vain +10 astetta. :/

Ilalla menemme perheen kanssa hyvälle ystävälleni kylään. :) Hän sattuu olemaan poika. :D Asuu tässä 800m päässä. (kyllä olemme mitanneet. :P) Sinne sitten vaan hauskaa pitämään. Voi kyllä olla että pelaamme koko Illan Smak Downia, mutta on sekin ihan kivaa. :D

Saimpa tässä juusri väsättyä paintilla you tubeen uuden kuvan itselleni. :) Täytyy vielä lisätä teksti jo sitten se on valmis käytettäväksi.

voisin mennä taas you tubeen katsomaan RAW:ia. Raw on show painia jos joku ei satu tietämään. Rey mysterio ja Jhon cena ovat minun suosikkini. <3 Vaikka olenkin tyttö niin katson sitä silti, sillä mitä se vaikuttaa? Ei minun mielestäkään mitään.

Olen kyllä muutenkin aikalilla poikamainen sillä suurin osa kavereistani on poikia. Kun olin ala-asteella, niin luokallani oli minun lisäksi 5 poikaa. Huomaa että paikkakuntani on pieni.... ^^' No mutta minä kasvoin heidän kanssaan ja opettajat siirsivät minut poikien liikunnalle ja käsitöille. Opettajat olivat kyllä kilttejä sen tehdessään. =)

Viitoselle meidät sirrettiin isompaan kouluun, sillä pieni tulisi toimimaan enään vain eskarina ja 1-2 luokkina. :/ Hari vain sillä pienessä koulussa kävimme joka vuosi luokkaretkellä. Käytiin varmaan kaks kertaa särkänniemes ja Jyväskylässä kerran. Siellä saimme liikkua 2 h ihan vapaasti vaikka oltiin vasta 3 tai 4:lla. Se oli kyllä paras koulu ikinä. Melkonen nuoruuden muistelu tarina. :D

Tekee mieli lisaa. Autotalli on täynnä limsakoreja. ^^ Sieltä kyllä riittää.

Tuli kyllä ihan kivasti kirjoitettua tällekkin kerralle. Mutta nyt juomaan limsaa ja lukemaan uutta Demiä!! ^^