Muhahahaaaa! Hmm olenkohan jotenkin vilkas tänään? Mieleni tekisi hyppiä, juosta ja nauraa samaa aikaa. : D (jalkani muuten pomppivat koko ajan, kun kirjoitan tätä. kuulostiko tuo jotenkin... härskiltä? No ole hieman härski tänään. 8) Koittakaa ymmärtää mua. Olen sentään tehnyt joka päivä navetassa töitä, laihduttanut ja yrittänyt kasvattaa lihaksia samaa aikaa.

Tosiaan aloitin laihduttamisen. Olen laihtunut jo kohta kilon. Aloitin kylläkin vasta toissa päivänä, mutta olen kyllä syönyt ihan normaalisti, jos joku epäilee. (ei ole ketään kuka voisi. 8) ) Nostelen päivässä noin 30 kertaa kolmea erinlaista käsilihaksia kehittävää hommelia,(?) sitä tankoa ja niitä muita juttuja. Lisäksi Herkut heivattiin kukkamaalle ja 3km (vain....) lenkki päivässä.

Nyt alan muuten taas hehkuttaan kuinka PS3:men rahavarastoissa minulla on jo ansaitut(?) 192.10€ vihii ei enään paljon, sillä ykköset-lehdessä PS3 maksoi vain 338€!! 8I Äiti tässä ehdotti että odottelisin vielä 2010 vuoteen asti ennen kuin ostn, sillä hinta laskisi paljon. Sanoin vain, että en minä nyt puoltavuotta jaksaisi odotella ja että katsotaan nyt mihin asti se ennättää rahan keruuni aikana laskea. 8) Ensimmäiset peliostokseni ovat tietenkin FF XIII ja kingdom hearts 3! :)

Pelailen (yritän) muuten tässä juuri KH1:stä läpi mutta en pää se herculessista eteenpäin. Kun ne vaan sanoo, että Phil on kiireinen järjestellessään kisoja ja että tule myöhemmin takaisin emme ole vielä valmiita jne. 8( Haistakaa minun keskari! Liisa ihmemaassa on avaimenkuva ja samoin tarzanissa.. Trawise Town(?) ja Hercules tarvitevat vielä sen avain hommelin, mutta ei olen kiertänyt kaikki paikat läpi. Saanut bongolta lahjan, löytänyt 25 dalmantialais-pentua ja tehnyt vaikka mitä. Mikään ei vain tunnu auttavan...

Tänään menen kyllä uimaan siskoni kanssa skootterilla tai sitten koko familyn kanssa autolla. Ihan sama miten kunhan pääsen sinne!

Lähden muuten ystavani kanssa tukuun luulisin ensi viikolla. En tiedä jäämmekö sinne vielä yöksikin! Ihanaa pääsen ostamaan ne manga-tussit! :3 Niin ja tietysti farkut vois olla ihan kivat... : D Kun minulla ei ole yksiäkään pitkiä farkkuja joita voisi käyttää... Pitääpä nyt katsella. = )))

Navetallemme on ilmestynyt taas neljä kissanpentua.. -.- kolme niistä possautan pois mutta se yksi kaunis ja vähän kesympi terve kissa säästetään. Entinen pantue on jo melkein historiaa. Molemmat ovat Samalta kesältä eli tältä. silitin sitä yhtä kaunista pentua se oli ihan kesy. Veli sihisi, oli ruma ja toinen silmä oli kiinni. En tieä oliko se puhki vai oliko kisulla joku sairaus? Joka tapauksessa talvi on tulossa ja ainut mahdolisuus säästää kissan penntuja on se, että jokaiseen pentueeseen jätetään vain yksi pentu. Se on pakko tehdä niin.

Apua murkkuja tulee tuolta listan välistä! Kääk! Nyt menen hakemaan jonkinmoista myrkkyä.