Nyt tulee astetta löysempää tekstiä. :D Ei vain jaksa ku väsyttää....

 

nyt vihdoinki oon päässy kingdomheartsissa eteenpäin. :) Kylläpä kesti. :o Mutta joo, Koko vkl on niska limassa raadettu tuon luovailukerhon kanssa.. väsyttää.

Meidän pieneen surkeaan kyllän on tullut kuvataidekerho! Siellä onkin sitten lauantaisin värkätty kaiken näköistä. :) Esim. isälle tuli tehtyä:

Tähän olen kerrankin oikeasti tyytyväinen! Tein tuon pastelliväreillä, niillä me yleensä kaikki tehään. Vielä kun Norellan saisi kiskottua mukaan! :) Ja kyllähän minä siinä onnistun vielä! : D 

Kohta pitäisi raahautua kauppaan siskon seuraksi. Ens vkl sitte mummolaan! :) Tänä vkl meno peruuntui sen kerhon takia... :/ Ripari infot on ollu siina samassa ja en nyt haluaisi oman paikkakunnan riparille todellakaan! Minä ja yksi tyttö + pojat! EIEIEIEEEIEIEIIIIIIII!! Ja siellä on yksi poika jota en halua nähdä ja joka on kieltanyt muita poikia ilmeisesti puhumasta mulle...

ompa jotenki paska fiilis... En tiiä miks? Mutta siks tää texti on näin lyhyt. Jaa vois mennä pelaan KH:ta. :D o/