Tässä sitä odotellaan kevättä ja FF XIII:n kauppoihin tulemista! <3 PS3 ostan siinä joulun jälkeen, kun hinnat laskee. Sitten vaan FF:ää pelaamaan!!! :''D

Mutta kylläpä siitä on taas kauan kun meikäläinen on kirjotellut. O_o No kirjottelen tänne aina ku siltä tuntuu.. :D Voisi tässä kohta lähteä lenkille, joko koiran kanssa metsään, tai sitten ihan vaan kävelylle.. Pitäisi kylläkin vielä lukea sellaiset 250 sivua yhtä kirjaa tiistaihin mennessä.. :/ En ole nopea lukemaan, mutta minkäs sille voi.. Pakko se on kumminkin lukea. Kirjan nimi on Willie itkupilli. Kertoo jostakin 8v. pojasta sota-aikana. Ihan ok kirja mutta kirjoittaja on minusta aika kehno, kun se selostaa joka päivän erikseen luettelona. Ei osaa kuvailla yhtään vaan luettelee mitä huoneessa on. Aika huonosti kirjoitettu siis vaikka juoni onkin ihan ok.

SEKOILU VAROTUS!

Olen tässä jo toista viikkoa sairastanut tätä mahakipua. Grr.. mutta nyt sitä ei ole pariin päivään ollut. onneksi! Melkein kaikilla on se täälläpäin. Valvoin 2:teen yhtenä yönä, kun koulu alkoi. Se tuli välillä takaisin ja sitten se taas loppu. Tällasta se on. Pitäisi kokkolaan päästä ennen perjantaita. Mutta ei! Ko tuo SA****AN äiti ei suotu! perjantaina menee allennuskortit vanhaks! Sain sellasen Seppälä alennuskortin, kun osallistuin Seppälän paidanteko-kilpailuun. Ja nyt!!"¤#¤%/¤%&/())!!!! Joku vanhus pilaa mun ainoot mahollisuudet saada farkut!!!"##¤%¤¤&/! Piätte mua pissiksenä joo'o mutta ei! Mulla ei vain ole yhtään ainutta farkkua.. Siis vain jotain vanhanaikasia leveälahkeisia! Luuletteko että olen pitänyt niitä muutamiin vuosiin?! EI! EI ! EEEIII!!! Koulussakin kuljen kokoajan vain verkkarit jalassa, kun ei ole muuta. HERRANTÄHDEN OLEN JO YLÄ-ASTEELLA 8LK! En voi kulkea koko elämääni vain verkkareissa! Okei okei okei ne on vain housut... Ehkä mä saan jotku äitin vanhat raskaushousut hyvitykseks.. -.-''' Poljen kokkolaan pyörällä jossei muuta! Tai meen taksilla kummi-setäni asuu naapurissa ja on taksikuski! MUTTA EI! 

Anteeksi nyt tuo meikäläisen purkaus. :D Mutta aijon saada ne farkut. ;) Buhah!

Joo joo joo kälä kälä kälä... Olenko hieman sekaisin? "JOO!" X_X No nii pitänee vaihtaa puheenaihetta. :D Tääl on kuuma. yli 20 astetta lämmintä.... Voisin mennä vaikka uimaan. No ei kyllä ne vedet on ehtineet jo kylmetä täysin. Sorsamehtällä, kun olin koko eilisen päivän niin totesin sen. Ammuin muuten neljäkertaa, enkä saanut mitään! Ottaa päästä oonko niin surkee?! Tiiän kyllä, että liikkuvaan sorsaan on tosi vaikee osua. En vain osaa ottaa sitä 2m etumatkaa tähtäykseen kun pidän sen aina kohdalla.. Hyvä minä. -.- No tänään syödään vain sulkia.

Siskollani oli eilen kultaottelu pesiksessä. Reisijärvi oli vastassa. Hopeaa tuli mutta tosi tosi tiukasti hävisivät. Kahden superin jälkeen mentiin kotiutuslyönteihin ja siellä ne hävis tiukasti. :/ No mutta hopeakin on todella mahtava saavutus! Mutta nyt voisin mennä lukemaan tai jotain...