Hohhoijaa ompa tylsää... Olen istunut kokopäivän vain koneella, mutta mitäpä sitä ulkona keksisi...? Ulkona olisi kyllä hyvä ilma +15 astetta lämmintä. On kyllä ihmeen lämmintä, sillä koko tämä viikko on ollut vain vesisadetta. Vaihtelu virkistää. ^^ Vai virkistääkö? Minua ainakin väryttää.

 Olen pelannut pleikkaa ja ollut koneella tämän viikon. Pleikalla pelailen melkein koko ajan Ratchet and clankia, nimittäin omistan ykkös osan.  Gladiatorkin minulla on, mutta kiitos siskojen se on rikki... Joten on tyydyttävä ykköseen. Tosin lainailen kamuilta ja sukulaisilta 2, 3 ja gladiatoria. Harmi vain että gladiatorista eteenpäin jaksot ilmestyvät vain PlayStation 3:selle, enkä minä satu omistamaan sitä... :( Onneksi you tubesta voi aina seurailla gameplayta. :)

Olen saanut tänään yhden piirrustuksenkin valmiiksi, johon olin ihan tyytyväinen. Kuva:

1245341077_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuva on kyllä livenä sata kertaa hienompi. :D Se on tehty osaksi ulkona ja osaksi sisällä, että olenhan kuitenkin jotain muutakin tehnyt kuin istunut koneella.

Tyttö on minun oma sarjakuva hahmoni, (kyllä teen niitäkin ;) ) hän on oikeasti susi. Ööh kuulosta ihan niinkuin joku pikku kakara selittäisi. ^^ Mutta joo kuitenkin...

Ai niin huomenna on juhannus vhippiii! Päästään kylälle katsomaan kokkoa, makkaranpaistoon jne. :) Eikä unohdeta vieraita! Voi siitä tulee kivaa. =) Ainakin toivotaan niin.

Hyvää juhannusta kaikille!